In 4 stappen naar een mooie huid

Grijp je gratis e-book van José la Fleur Mijn Huidspecialist

Page content

Veelgestelde vragen

Staat je antwoord niet bij FAQ veelgestelde vragen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik hier pinnen?
Ja. Wij vragen je vriendelijk om de betaling via de pin te voldoen.

 

Wat is het adres?

Hoeveel uur voor mijn afspraak kan ik deze afzeggen?
Een afspraak afzeggen of verplaatsen kan van maandag tot en met zaterdag 13:00 tot uiterlijk 48 uur voor de afspraak. Binnen 48 uur annuleren? Dan zijn wij helaas genoodzaakt €25 voor de behandeling in rekening te brengen.

Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Je kunt zelf online een nieuwe afspraak inplannen en bij opmerkingen zetten dat de andere afspraak komt te vervallen.

 

Welke behandelingen kunnen vergoed worden?
De behandeling voor camouflage therapie, acné en definitief ontharen in het gezicht kunnen vergoed worden.

Kan mijn behandeling vergoed worden bij de verzekering?
Kijk dit na bij je zorgverzekeraar. Wij zijn aangesloten bij de brancheorganisatie Anbos en hebben de specialisaties.

Waar kan ik het intakeformulier vinden?
Het intakeformulier vind je in de bevestigingsmail. Deze mail krijg je nadat je de afspraak hebt gereserveerd.

Moet ik mijn intakeformulier opsturen of meenemen naar de afspraak?
Je kunt het intakeformulier opsturen naar vraag@mijnhuidspecialist.nl of antwoorden op de bevestigingsmail.

Hoelang duurt de behandeling Tanden Bleken?
Bij behandeling van in totaal een uur worden de tanden 3×15 minuten gebleekt. Bij een touch-up is dat 1×15 minuten.

Comment Section

2 reacties op “Veelgestelde vragen


Door mosselaar op 15 februari 2016

op de 1 of ander manier heb ik om 11.20 ook een afspraak gepland maar dat was niet de bedoeling heb ik vast iets fout gedaan zou u deze kunnen verwijderen?


Door Bea op 3 april 2016

Bij veel gestelde vragen staat nog het oude adres in Drachten.

Plaats een reactie


*