Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Kan ik hier pinnen?
Ja. Wij vragen u vriendelijk om de betaling via de pin te voldoen.
Hoeveel uur voor mijn afspraak kan ik deze afzeggen?
Een afspraak afzeggen of verplaatsen kan van maandag tot en met zaterdag 13:00 tot uiterlijk 48 uur voor de afspraak. Binnen 48 uur annuleren? Dan zijn wij helaas genoodzaakt €25 voor de behandeling in rekening te brengen.
Hoe kan ik mijn afspraak verplaatsen?
U kunt zelf online een nieuwe afspraak inplannen en bij opmerkingen zetten dat de andere afspraak komt te vervallen.
Welke behandelingen kunnen vergoed worden?
De behandeling voor camouflage therapie, acné en definitief ontharen in het gezicht kunnen vergoed worden.
Kan mijn behandeling vergoed worden bij de verzekering?
Kijk dit na bij je zorgverzekeraar. Wij zijn aangesloten bij de brancheorganisatie Anbos en hebben de specialisaties.
Waar kan ik het intakeformulier vinden?
Het intakeformulier vind u in de bevestigingsmail. Deze mail krijgt u nadat u de afspraak hebt gereserveerd.
Click Here
Moet ik mijn intakeformulier opsturen of meenemen naar de afspraak?
U kunt het intakeformulier opsturen naar vraag@mijnhuidspecialist.nl of antwoorden op de bevestigingsmail.
Hoelang duurt de behandeling Tanden Bleken?
Bij behandeling van in totaal een uur worden de tanden 3×15 minuten gebleekt. Bij een touch-up is dat 1×15 minuten.
Previous
Next

Contactinformatie

Mijn Huidspecialist (Drachten)
Stationsweg 64
9201 GP Drachten
0683659908 ook voor Whatsapp
vraag@mijnhuidspecialist.nl
mijnhuidspecialist.nl
BTW-nummer: Opvragen
Kvk-nummer: 01141583